Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ

3ωρη στάση εργασίας Παρασκευή 17 Οκτώβρη 9:00πμ - 12:00μμ 
Συγκέντρωση Δημαρχείο 9:30πμ

Την Παρασκευή 17/10 πραγματοποιείται διαγωνισμός ύψους 4.065.150 € για τη συνέχιση της ανάθεσης συντήρησης, ελέγχου και επισκευής όλων των οχημάτων του Δ. Θεσ/νίκης. Ο ΣΕΔΘ (Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Θεσσαλονίκης) καταγγέλλει στους εργαζόμενους και στον λαό της Θεσ/νίκης, τη συνέχιση της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών του Μηχανουργείου από τη διοίκηση Μπουτάρη, την ώρα που:
Εδώ και δύο περίπου χρόνια, με δύο συνεχόμενες συμβάσεις, έπειτα από ανάλογους διαγωνισμούς, έχουν δοθεί πάνω από 3.500.000 € σε ιδιωτικές εταιρίες (η μερίδα του λέοντος σε μία από αυτές) για τη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων του Δήμου. Υποτίθεται, λοιπόν, ότι ο στόλος του Δήμου θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.
Είναι γνωστές οι καταγγελίες συναδέλφων ότι οι εργολάβοι πληρώνονται πολλές εργασίες που έχουν πραγματοποιήσει τεχνίτες του Δήμου, ενώ η διοίκηση του Δήμου αρνείται να δώσει στοιχεία για την εφαρμογή της σύμβασης σε δημοτικές παρατάξεις.
Η διοίκηση του Δήμου πολυδιαφημίζει ότι σύντομα θα έρθουν 127 νέα οχήματα (πάνω από 50 απορριμματοφόρα) και ότι μόλις έρθουν, θα αποσύρει ανάλογο αριθμό οχημάτων. Αυτό τι σημαίνει; Ότι για δύο χρόνια θα επισκευάζουν οχήματα που θα έχουν, στο μεταξύ, αποσύρει ή ότι τα νέα οχήματα θα χρειάζονται μεγάλες επισκευές και συντηρήσεις;
Μας λένε ότι προμηθεύονται ανταλλακτικά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Ποιος θα χρησιμοποιήσει αυτά τα ανταλλακτικά; Οι τεχνίτες του Δήμου ή οι ιδιωτικές εταιρίες; 

Στη νέα σύμβαση ορίζουν ότι οι μεγαλοεταιρίες θα μπορούν να παίρνουν ανταλλακτικά από τις αποθήκες του δήμου και θα ελέγχουν (!!) τους τεχνίτες του δήμου αν πραγματοποιούν εργασίες στα οχήματα. Ορίζεται ως υπεύθυνος του στόλου των οχημάτων η ιδιωτική εταιρία που θα μειοδοτήσει και όχι οι Υπηρεσίες του Δήμου. Ρωτάμε: Οι 33 εργαζόμενοι που πήρε απόφαση η Διοίκηση του Δήμου να προσλάβει το επόμενο διάστημα με 8μηνη σύμβαση, αλλά και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του Μηχανουργείου, για ποιόν θα εργάζονται; Για τους εργολάβους ή για την Υπηρεσία του Δήμου; 

Τονίζουμε, για άλλη μια φορά, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των επισκευών και συντηρήσεων στον στόλο των οχημάτων μπορούν να γίνουν από την Υπηρεσία του Δήμου με πολύ λιγότερα χρήματα, αρκεί οι εργαζόμενοι να έχουν εργαλεία και ανταλλακτικά. 

Η διοίκηση Μπουτάρη συνέχισε την πολιτική- της διοίκησης Παπαγεωργόπουλου- της συνειδητής απαξίωσης του Μηχανουργείου και άλλων Υπηρεσιών. Σε όλες τις διαδικασίες που αφορούν προμήθειες υλικών, προσλήψεις εργαζομένων, επισκευές και προμήθεια μηχανημάτων και εργαλείων επικαλείται «χρονοβόρες διαδικασίες», «γραφειοκρατία» κ.α. Όταν, όμως, πρόκειται να παραχωρήσει υπηρεσίες σε μεγαλοεταιρίες, μπορεί και παρακάμπτει αποφάσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Παρεμβαίνει στα Υπουργεία για να διασφαλίσει τις μεγαλοεργολαβίες, για να θησαυρίζουν οι μεγαλοεπιχειρηματίες από τα ανταποδοτικά τέλη που πληρώνει ο λαός. 

Ειδικά μετά την επανεκλογή της, η διοίκηση Μπουτάρη δεν κρύβει ότι θα εφαρμόσει στο ακέραιο την κυβερνητική πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και των «διαθεσιμοτήτων»- απολύσεων. Έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι όπου εισέβαλαν ιδιώτες σε Δημόσιες Υπηρεσίες ή Δημόσιες Επιχειρήσεις, αυτές είτε ιδιωτικοποιήθηκαν είτε καταργήθηκαν και το αποτέλεσμα ήταν η αύξηση του κόστους εις βάρος των πολιτών (βλέπε ΔΕΗ,ΟΤΕ). 

Το ΔΣ του ΣΕΔΘ καλεί τους συναδέλφους να πάρουν μέρος στη στάση εργασίας την Παρασκευή 17/10, από τις 9:00πμ έως τις 12:00μμ, την ώρα που θα πραγματοποιείται ο διαγωνισμός, και στη συγκέντρωση στις 9:30πμ στο Δημαρχείο.

Να φύγουν οι ιδιωτικές εταιρίες από τις Υπηρεσίες του Δήμου.
Καμιά απόλυση. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
Κατάργηση του νόμου 4250/2014. Όχι στη λεγόμενη «αξιολόγηση» και τον λεγόμενο «επανέλεγχο» συμβάσεων αορίστου χρόνου.
Υπηρεσίες Δήμων με αποκλειστικά δημόσιο- κοινωνικό χαρακτήρα.

TO Δ.Σ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου